Koncept zákazníckeho servisu sa v poslednom desaťročí značne rozšíril a zmenil. Predtým bol zákaznícky servis predovšetkým o ľudskej interakcii. S nárastom elektronického obchodu však spoločnosti museli prispôsobiť svoje stratégie služieb zákazníkom a adaptovať sa na nové prostredia a podmienky. Vďaka množstvu prichádzajúcich tiketov zo sociálnych sietí a live chatu začala fungovať automatizácia a chatboti.
Aj keď sú automatizácia a chatboti veľmi nákladovo efektívne riešenia a ušetria vám veľa času pri odpovedaní na otázky zákazníkov, je dôležité zachovať ľudské spojenie, po ktorom zákazníci túžia, ale chatboti ho nemôžu poskytnúť. Ako? Vyskúšajte naše tipy, ktoré zlepšia vaše služby zákazníkom.
Zákaznícky servis je podpora a servis, ktorý poskytujete zákazníkom pred, počas a po nákupe. Ako agent podpory zákazníkov je nesmierne dôležité byť v priebehu celého procesu podpory informovaný, ochotný a chápať špecifické potreby jednotlivých zákazníkov. Vaši zákazníci sa musia cítiť na každom kroku cenení.
Pokiaľ ide o zlepšenie zákazníckeho servisu, je dôležité sadnúť si a položiť ťažké otázky. Sú vaši zákazníci spokojní s vašim produktom a úrovňou služieb, ktoré poskytujete? Spoločnosti si často myslia, že poskytujú vynikajúce služby, ale ich zákazníci s tým nesúhlasia. Ako teda zistiť, či sú zákazníci spokojní s vašou spoločnosťou? Meraním metrík, na ktorých záleží najviac: CSAT, NPS, CES a FRT.
Mali by ste sa usilovať o to, aby ste dosiahli skóre CSAT najmenej 80%. Avšak skóre spokojnosti zákazníka sa môže v jednotlivých odvetviach líšiť. Aj keď je CSAT dobrým indikátorom toho, ako sa vašej spoločnosti darí, mali by ste merať aj NPS, CES a FRT, aby ste získali úplný prehľad o svojich službách. Sledovaním metrík budete schopný identifikovať oblasti zlepšenia a zlepšiť spokojnosť svojich zákazníkov.
Skóre spokojnosti zákazníka (Customer Satisfaction Score) vám dáva vedieť, ako sú zákazníci spokojní s vašimi produktami a službami.
Čisté skóre promotéra (Net Promoter Score) vyjadruje pravdepodobnosť, že zákazníci odporúčajú vaše produkty a služby ostatným zákazníkom.
Skóre úsilia zákazníka (Customer Effort Score) počíta, aké ľahké alebo ťažké je komunikovať s vašou spoločnosťou.
Čas prvej odpovede (First Response Time) meria, ako dlho musí zákazník čakať, kým dostane počiatočnú odpoveď na svoj podnet.
71% spotrebiteľov uvádza, že sa cítia frustrovaní, keď je nakupovanie neosobné.
90% zákazníkov očakáva konzistentné interakcie naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.
64% zákazníkov očakáva pomoc v reálnom čase bez ohľadu na komunikačný kanál, ktorý používajú.
Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Help desk softvér vám umožňuje ukladať a pristupovať k dôležitým informáciám o vašich zákazníkoch, pomocou ktorých môžete vytvárať prispôsobené odpovede a poskytovať personalizovaný zákaznícky servis kedykoľvek.
Poskytujte podporu zákazníkom nepretržite prostredníctvom samoobslužných báz znalostí. Vyplňte ich článkami s postupmi a často kladenými otázkami alebo vytvorte komunitné fórum, kde si vaši zákazníci môžu pomáhať navzájom.
Skvelou metódou na neustále zlepšovanie zákazníckeho servisu je zhromažďovanie spätnej väzby od zákazníkov a analýza výkonu vášho agenta.
Prepojte všetky svoje komunikačné kanály (telefón, e-mail, sociálne siete, live chat, zákaznícky portál) s LiveAgentom. Kedykoľvek dostanete nový podnet či otázku, budú automaticky nasmerované do univerzálnej schránky a uložené ako tiket.
Odtiaľ môžete spravovať, monitorovať a reagovať na všetky tikety. Univerzálna schránka je plná množstva funkcií, ktoré uľahčujú správu tiketov, ako sú automatizačné funkcie, značky, oddelenia a ďalšie.
Vytvárajte ohromujúce bázy znalostí pomocou nášho editora „What You See Is What You Get (WYSIWYG)“. Náš softvér vám umožňuje vytvárať rôzne interné aj externé bázy znalostí, ktoré si môžete jednoducho prispôsobiť svojim potrebám a dizajnovému jazyku. Vyplňte ich článkami s postupmi, videami, políčkami spätnej väzby a návrhov, fórami alebo často kladenými otázkami.
Naše zabudované CRMko udržuje informácie o vašich zákazníkov tak, aby ste ich mali na dosah ruky. Zakaždým, keď odpoviete na tiket si môžete zobraziť minulé interakcie, nákupy a dodatočné informácie o zákazníkovi. Počas chatovania alebo telefonovania so svojimi zákazníkmi môžete tieto informácie ľahko upravovať.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Rýchlosť je dôležitým faktorom, ktorý zohráva kľúčovú rolu pri konverzií návštevníkov webových stránok na zákazníkov a udržiavaní si spokojnosti tých existujúcich. Náš live chat je momentálne najrýchlejším riešením na trhu. Použite ho na proaktívne oslovenie svojich zákazníkov pri prezeraní vašich stránok.
Využite naše robustné funkcie analytiky a reportovania. Prezrite si štatistiky používania, vyhodnoťte správy o výkonnosti a poučte sa z hodnotení spokojnosti zákazníkov. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a sledujte služby, ktoré dostáva.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
LiveAgent je pokročilý help desk softvér, ktorý vám pomôže zlepšiť zákaznícky servis a zároveň zvýši konverzný pomer. Náš softvér má konkurencieschopné ceny a je zaujímavý vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré ponúka. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes, nevyžadujeme žiadne kreditné karty.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.
Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!
LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team