Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Koncept zákazníckeho servisu sa v poslednom desaťročí značne rozšíril a zmenil. Predtým bol zákaznícky servis predovšetkým o ľudskej interakcii. S nárastom elektronického obchodu však spoločnosti museli prispôsobiť svoje stratégie služieb zákazníkom a adaptovať sa na nové prostredia a podmienky. Vďaka množstvu prichádzajúcich tiketov zo sociálnych sietí a live chatu začala fungovať automatizácia a chatboti.

Aj keď sú automatizácia a chatboti veľmi nákladovo efektívne riešenia a ušetria vám veľa času pri odpovedaní na otázky zákazníkov, je dôležité zachovať ľudské spojenie, po ktorom zákazníci túžia, ale chatboti ho nemôžu poskytnúť. Ako? Vyskúšajte naše tipy, ktoré zlepšia vaše služby zákazníkom.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Čo je zákaznícky servis?

Zákaznícky servis je podpora a servis, ktorý poskytujete zákazníkom pred, počas a po nákupe. Ako agent podpory zákazníkov je nesmierne dôležité byť v priebehu celého procesu podpory informovaný, ochotný a chápať špecifické potreby jednotlivých zákazníkov. Vaši zákazníci sa musia cítiť na každom kroku cenení.

Viete, ako sa vaši zákazníci cítia?

Pokiaľ ide o zlepšenie zákazníckeho servisu, je dôležité sadnúť si a položiť ťažké otázky. Sú vaši zákazníci spokojní s vašim produktom a úrovňou služieb, ktoré poskytujete? Spoločnosti si často myslia, že poskytujú vynikajúce služby, ale ich zákazníci s tým nesúhlasia. Ako teda zistiť, či sú zákazníci spokojní s vašou spoločnosťou? Meraním metrík, na ktorých záleží najviac: CSAT, NPS, CES a FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Aké je dobré skóre spokojnosti zákazníkov?

Mali by ste sa usilovať o to, aby ste dosiahli skóre CSAT najmenej 80%. Avšak skóre spokojnosti zákazníka sa môže v jednotlivých odvetviach líšiť. Aj keď je CSAT dobrým indikátorom toho, ako sa vašej spoločnosti darí, mali by ste merať aj NPS, CES a FRT, aby ste získali úplný prehľad o svojich službách. Sledovaním metrík budete schopný identifikovať oblasti zlepšenia a zlepšiť spokojnosť svojich zákazníkov.

Zlepšite zákaznícky servis zhromažďovaním spätnej väzby prostredníctvom týchto ukazovateľov

Increased customer satisfaction and loyalty

CSAT

Skóre spokojnosti zákazníka (Customer Satisfaction Score) vám dáva vedieť, ako sú zákazníci spokojní s vašimi produktami a službami.

Net Promoter Score

NPS

Čisté skóre promotéra (Net Promoter Score) vyjadruje pravdepodobnosť, že zákazníci odporúčajú vaše produkty a služby ostatným zákazníkom.

Customer effort score CES

CES

Skóre úsilia zákazníka (Customer Effort Score) počíta, aké ľahké alebo ťažké je komunikovať s vašou spoločnosťou.

Real time support

FRT

Čas prvej odpovede (First Response Time) meria, ako dlho musí zákazník čakať, kým dostane počiatočnú odpoveď na svoj podnet.

Poskytujte personalizované služby

71% spotrebiteľov uvádza, že sa cítia frustrovaní, keď je nakupovanie neosobné.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponúkajte viackanálovú podporu

90% zákazníkov očakáva konzistentné interakcie naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.

Odpovedajte rýchlosťou svetla

64% zákazníkov očakáva pomoc v reálnom čase bez ohľadu na komunikačný kanál, ktorý používajú.

Lightning fast responses

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Ako môže softvér vylepšiť váš zákaznícky servis?

Help desk softvér vám umožňuje ukladať a pristupovať k dôležitým informáciám o vašich zákazníkoch, pomocou ktorých môžete vytvárať prispôsobené odpovede a poskytovať personalizovaný zákaznícky servis kedykoľvek.

Poskytujte podporu zákazníkom nepretržite prostredníctvom samoobslužných báz znalostí. Vyplňte ich článkami s postupmi a často kladenými otázkami alebo vytvorte komunitné fórum, kde si vaši zákazníci môžu pomáhať navzájom.

Skvelou metódou na neustále zlepšovanie zákazníckeho servisu je zhromažďovanie spätnej väzby od zákazníkov a analýza výkonu vášho agenta.

Help desk softvér vám pomôže poskytovať rýchlu a pohodlnú podporu prostredníctvom live chatu, call centra, bázy znalostí, ako aj prostredníctvom integrácie so sociálnymi sieťami či využitia možností automatizácie.

Streamline communication into single dashboard

Zjednodušte si správu komunikačných kanálov

Prepojte všetky svoje komunikačné kanály (telefón, e-mail, sociálne siete, live chat, zákaznícky portál) s LiveAgentom. Kedykoľvek dostanete nový podnet či otázku, budú automaticky nasmerované do univerzálnej schránky a uložené ako tiket.

Odtiaľ môžete spravovať, monitorovať a reagovať na všetky tikety. Univerzálna schránka je plná množstva funkcií, ktoré uľahčujú správu tiketov, ako sú automatizačné funkcie, značky, oddelenia a ďalšie.

Tvorte voľne pomocou nášho editora WYSIWYG

Vytvárajte ohromujúce bázy znalostí pomocou nášho editora „What You See Is What You Get (WYSIWYG)“. Náš softvér vám umožňuje vytvárať rôzne interné aj externé bázy znalostí, ktoré si môžete jednoducho prispôsobiť svojim potrebám a dizajnovému jazyku. Vyplňte ich článkami s postupmi, videami, políčkami spätnej väzby a návrhov, fórami alebo často kladenými otázkami.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Majte údaje o zákazníkoch na dosah ruky

Naše zabudované CRMko udržuje informácie o vašich zákazníkov tak, aby ste ich mali na dosah ruky. Zakaždým, keď odpoviete na tiket si môžete zobraziť minulé interakcie, nákupy a dodatočné informácie o zákazníkovi. Počas chatovania alebo telefonovania so svojimi zákazníkmi môžete tieto informácie ľahko upravovať.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Poskytujte podporu v reálnom čase

Rýchlosť je dôležitým faktorom, ktorý zohráva kľúčovú rolu pri konverzií návštevníkov webových stránok na zákazníkov a udržiavaní si spokojnosti tých existujúcich. Náš live chat je momentálne najrýchlejším riešením na trhu. Použite ho na proaktívne oslovenie svojich zákazníkov pri prezeraní vašich stránok.

Real-time customer support
Performance analyze

Analyzujte váš výkon

Využite naše robustné funkcie analytiky a reportovania. Prezrite si štatistiky používania, vyhodnoťte správy o výkonnosti a poučte sa z hodnotení spokojnosti zákazníkov. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a sledujte služby, ktoré dostáva.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Prečo je práve LiveAgent tým správnym nástrojom na zlepšenie zákazníckeho servisu?

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena / hodnota? Bezkonkurenčný

LiveAgent je pokročilý help desk softvér, ktorý vám pomôže zlepšiť zákaznícky servis a zároveň zvýši konverzný pomer. Náš softvér má konkurencieschopné ceny a je zaujímavý vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré ponúka. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes, nevyžadujeme žiadne kreditné karty.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Ideálne pre podniky všetkých veľkostí a veľké spoločnosti

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyZlepšite zákaznícky servis
LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.

Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach

LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.

Softvér na zlepšenie zážitkov zákazníkov zohráva kľúčovú úlohu pri získavaní, organizovaní a sledovaní spätnej väzby od zákazníkov v súčasnom podnikaní.

Softvér pre zážitok zákazníka

Vylepšite zákaznícky zážitok s LiveAgent: tiketovanie, live chat, call centrum a viac. Začnite 14-dňovú bezplatnú skúšku!

Začnite zlepšovať svoje produkty a služby pravidelným prezeraním správ o zákazníckej podpore. Vyskúšajte si naše správy počas bezplatného skúšobného obdobia.

Správa zákazníckej podpory

Začnite zlepšovať svoje produkty a služby pravidelným prezeraním správ o zákazníckej podpore. Vyskúšajte si naše správy počas bezplatného skúšobného obdobia.

LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.

Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x