Opustenie nákupného košíka je najčastejšie spojené s ťažkosťami a problémami, ktoré sprevádzajú nákupný proces. V mnohých prípadoch zostávajú otázky kupujúcich nezodpovedané, poprípade je nakupovanie príliš komplikované a odraďujúce.
LiveAgent ponúka spoločnostiam šancu značne znížiť mieru opustenia nákupného košíka a zároveň prináša šancu na zvýšenie objemov predaja prostredníctvom pokročilých funkcionalít, automatizácie, zabudovaného live chatu a mnohých ďalších aspektov.
Opustenie košíka je pojem zaužívaný v oblasti elektronického obchodu (e-commerce), ktorý sa používa na opísanie situácie, kedy návštevník webu opustí stránku pred tým, než vykoná želanú aktivitu. Medzi príklady opustenia košíka je možné zaradiť opustenie nákupného košíka poukazujúce na návštevníkov, ktorí si pridajú položky do svojho online nákupného košíka, ale odídu bez dokončenia nákupu.
Najnovšie dáta o miere opustenia nákupného košíka z roku 2019 poukazujú na priemernú mieru vo výške 69,91% naprieč všetkými odvetviami.
Je však dôležité poznamenať, že miera opustenia košíka sa líši podľa odvetvia, pretože rôzne weby majú značne odlišné nákupné procesy a správanie zákazníkov.
Vysoká miera opustenia nákupného košíka v elektronickom obchode môže spôsobiť veľa frustrácie, stresu a nepríjemných chvíľ pre manažérov a marketingových špecialistov. Našťastie, túto mieru je možné znížiť prostredníctvom viacerých kľúčových taktík a stratégií, medzi ktoré môžeme zaradiť vylepšenie zážitku z prehliadania webovej stránky, zjednodušenie uskutočnenia platby, a zároveň aj budovanie dôvery, lojality a povedomia o značke a spoločnosti. Spoločnosti taktiež úspešne poukazujú na výhody implementácie viackanálového riešenia zameraného na zlepšenie vzťahov so zákazníkmi.
Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.
Aby ste sa vyhli situácií, v ktorej sa zákazníci začnú obhliadať po alternatívach, je nevyhnutné poskytovať zákazníkom podporu v reálnom čase, a to najmä počas procesu platby.
Proces platby sa môže považovať za zložitý, ak požadujete príliš veľa informácií alebo požadujete, aby sa zákazník pred platbou zaregistroval. Je dôležité mať na pamäti, že proces platby by mal byť čo najjednoduchší a najkratší.
Poskytnutím podpory zákazníkom v reálnom čase počas procesu platby môžete znížiť mieru opustenia nákupného košíka o dvojmiestne čísla a súčasne zvýšiť pomer konverzie.
Pretože kupujúci sú čoraz viac technicky zdatnejší a neustále hľadajú najlepšiu ponuku, často pridávajú položky do svojho košíka, no zároveň hľadajú rovnaké tovary či služby aj na iných stránkach s lepšími podmienkami (poštovné, cena, dátum a čas doručenia). Tento typ kupujúcich ešte v podstate nie je úplne rozhodnutý, na ktorej stránky by mal nakúpiť.
Využitím proaktívnych pozvánok na chat môžete zákazníkovi ľahko poskytnúť pozitívny zážitok zo služby, ktorý ho presvedčí, že váš obchod je pre neho tým pravým, na ktorom by mal nakúpiť.
Podľa portálu Forrester až 44% online spotrebiteľov tvrdí, že „mať odpovede na otázky od operátora počas online nákupu je jedným z najdôležitejších aspektov, ktoré môže webová stránka či e-shop ponúknuť”.
Určite presné miesto v nákupnom procese, kde vaši zákazníci opúšťajú svoje nákupné košíky. Pokročilé funkcie LiveAgenta vám umožňujú monitorovať, na ktorých stránkach sa vaši zákazníci nachádzajú a ako dlho ich prehliadajú.
53% zákazníkov pravdepodobne opustí svoje online nákupy, ak nenájdu rýchle odpovede na svoje otázky. Poskytujte podporu prostredníctvom live chatu, spísaných odpovedí na často kladené otázky, sociálnych sietí, e-mailu a ďalších!
Pozrite si naše video, v ktorom sa dozviete viac o tom, ako môžete svojim zákazníkom v reálnom čase poskytovať prvotriedne služby.
Využívajte proaktívne pozvánky na chat a vyzvite používateľov, aby sa s vami zhovárali v reálnom čase. Posuňte sa o krok vpred s pokročilými funkciami LiveAgenta, ktoré vám umožňujú monitorovať stránky, na ktorých sa návštevníci vášho webu nachádzajú a koľko času trávia na jednotlivých stránkach.
Ak vytvoríte správne nastavené časové pravidlá, LiveAgent automaticky vygeneruje a pošle e-maily potenciálnym zákazníkom, ktorí opustili nákupný košík po 24 hodinách (alebo akomkoľvek inom časovom období).
LiveAgent ponúka najmodernejšie bezpečnostné štandardy s najlepšou ochranou. Vaša komunikácia je bezpečná a šifrovaná a uložená v rámci dátových centier nachádzajúcich sa v EÚ, USA alebo Ázii na základe vašich preferencií. LiveAgent je tiež plne v súlade s GDPR a postupuje podľa najnovších osvedčených postupov v priemysle SaaS.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Okrem poskytovania podpory zákazníkom v reálnom čase vám LiveAgent môže pomôcť zjednotiť všetky komunikačné kanály do jedného nástroja.
Po pripojení neobmedzeného počtu telefónnych čísel, e-mailových adries, účtov na sociálnych sieťach, vytvorení báz znalostí a zákazníckych portálov vám LiveAgent pomôže pri poskytovaní rýchlej a efektívnej podpory naprieč všetkými kanálmi, ktoré vaši zákazníci využívajú.
Vytvorením samoobslužných portálov dávate zákazníkom možnosť nájsť odpovede na ich otázky aj bez toho, že by boli vaši agenti online. Aj keď je live chat v mnohých prípadoch potrebný a dokonca žiadaný, niektorým zákazníkom jednoducho nevyhovuje viesť rozhovor s agentom, a preto hľadajú iné alternatívy. Ak svojim zákazníkom poskytnete robustnú bázu znalostí alebo zákaznícky portál, bude vaše podnikanie vyzerať dôveryhodne, spoľahlivo a dostupne.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Poskytnite dokonalú zákaznícku podporu v reálnom čase, aby ste znížili počet opustených košíkov vo vašom e-shope. S LiveAgentom je to jednoduché.
Najpopulárnejšie
Vitajte v našom partnerskom programe!
Partnerský program LiveAgent ponúka reporty v reálnom čase o vašom predaji, návštevnosti, zostatku na účte a celkovej výkonnosti. Pripojte sa k nášmu partnerskému programu ešte dnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team