Vaši zákazníci sú bombardovaní výberom. Každý deň sa rozhodujú, kde si kúpia kávu, obed alebo potraviny. Pokiaľ ide o online nakupovanie, nie je to inak. Existujú tisíce obchodov, ktoré ponúkajú rovnaké alebo podobné výrobky za rôzne ceny. Ako sa teda spotrebitelia rozhodujú u koho nakupovať? Čo odlišuje úspešné podniky od tých menej úspešných?
Okrem ceny a kvality produktu zákazníci venujú pozornosť aj podpore zákazníkom, ktorú podniky poskytujú. Bola pútavá a personalizovaná? Zanechala u nich pozitívny pocit a dojem?
Zákazníci sa chcú zapojiť a sú dokonca ochotní zaplatiť viac za lepší zážitok z nakupovania. Ako teda môžete zvýšiť angažovanosť zákazníkov? Aké stratégie vám poskytnú konkurenčnú výhodu? Čítajte ďalej a dozviete sa.
Angažovanosť zákazníkov spočíva v interakciách medzi vašou spoločnosťou a zákazníkmi. V podstate je angažovanosť zákazníka tým niečím extra, čo vašu značku robí výnimočnou, a kvôli čomu sa zákazníci radi vracajú.
Existuje niekoľko rôznych spôsobov výpočtu angažovanosti zákazníkov. Najdôležitejšie metriky, ktoré sa odporúča sledovať, sú miera uskutočnených platieb neregistrovanými užívateľmi, frekvencia nákupu, priemerná hodnota objednávky a miera opakovaného nákupu::
Priemerná hodnota objednávky
Frekvencia nákupu
Miera platieb neregistrovanými užívateľmi
Miera opakovaného nákupu
Miera platieb neregistrovanými užívateľmi je počet zákazníkov, ktorí dokončia nákup bez vytvorenia zákazníckeho účtu. Sledovanie týchto mier je dôležité, pretože zákazníci, ktorí si vytvoria účet, majú väčšiu šancu uskutočniť opakované nákupy.
Výpočet: počet objednávok neregistrovanými užívateľmi / celkový počet objednávok.
Táto metrika je dôležitá, pretože keď viete, ako dlho priemernému zákazníkovi trvá ďalší nákup, lepšie pochopíte, do akej miery je zapojený.
Výpočet: počet objednávok za posledných 365 dní / počet jedinečných zákazníkov za posledných 365 dní.
Toto číslo vám povie, koľko priemerný zákazník utratí za nákup, keď u vás nakupuje. Všeobecne platí, že opakovaní zákazníci utratia zhruba 7-násobne viac ako zákazníci, ktorí robia objednávku prvýkrát.
Výpočet: celkový výnos za posledných 365 dní / celkový počet objednávok zadaných za posledných 365 dní.
Miera opakovaného nákupu vám poskytne jasnejší prehľad o efektívnosti celej vašej stratégie. Informuje o tom, koľko zákazníkov je dostatočne angažovaných na to, aby vo vašom obchode vykonali viac ako jeden nákup.
Výpočet: počet zákazníkov, ktorí nakúpili viac ako raz / celkový počet zákazníkov.
42% spotrebiteľov uviedlo, že zaplatí viac za priateľskú a ústretovú skúsenosť, a 52% zaplatí viac za rýchlu a efektívnu zákaznícku skúsenosť.
80% spotrebiteľov s väčšou pravdepodobnosťou uskutoční nákup u značky, ktorá poskytuje osobné zážitky.
48% používateľov smartfónov nakupuje s väčšou pravdepodobnosťou od spoločností, ktorých mobilné weby poskytujú video návody.
Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Ponúkajte viackanálovú podporu s LiveAgentom. Zjednodušte svoju komunikáciu a spracujte všetky podnety zákazníkov z jedného prostredia.
Ušetrite čas využitím automatizácie a sústreďte sa na to podstatné – prispôsobte svoje služby a ponúkajte unikátne zákaznícke skúsenosti.
Vytvorte bázy znalostí, aby ste svojim používateľom poskytovali nepretržitú podporu. Pridajte často kladené otázky, videonávody, články s inštrukciami a mnohé iné.
Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti. Oslovujte ich menom. Pamätajte si ich predchádzajúce otázky. Posielajte im prispôsobené ponuky. S LiveAgentom je to jednoduché.
Náš vstavaný systém CRM uľahčuje prezeranie všetkých dôležitých informácií o vašich zákazníkoch pri chatovaní alebo volaní s nimi v reálnom čase. Prezrite si minulé nákupy, letenky, kontaktné údaje a ostatné informácie, napríklad veľkosť topánok alebo geolokalizáciu, aby ste mohli poskytovať čo najosobnejšie služby.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Vaši zákazníci sú technicky a digitálne zdatní. Ak im poskytnete informácie, ktoré potrebujú na vašom webe, budú si môcť sami zodpovedať otázky týkajúce sa vašich produktov alebo služieb.
Zdostupnením týchto informácií môžete poskytovať zákaznícku podporu nepretržite. Vaši zákazníci nebudú musieť podniknúť ďalšie kroky a spoliehať sa na Google. Nastavte si svoju bázu znalostí a zlepšujte sa pomocou inteligentného softvéru na interakciu so zákazníkom už dnes.
Dostávajte spätnú väzbu a návrhy od svojich zákazníkov prostredníctvom svojho zákazníckeho portálu. Zistite, čo sa im páči, čo nie a na čo sa tešia. Tento typ výskumu je neoceniteľný a pomôže vám získať praktické informácie, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov.>
Vaši zákazníci sú radi, keď ich niekto počúva, tak prečo im nedať priestor a platformu?
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
Vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré LiveAgent poskytuje, je naša ponuka podvodná. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta!
Najpopulárnejšie
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team