Nespočetné množstvo spôsobov, ako sa zlepšiť s
jedným nástrojom

Zvýšte mieru konverzie s pomocou LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7    
Používa
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

Každá spoločnosť sa snaží zlepšiť svoj konverzný pomer hľadaním spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky. Pokiaľ však ide o konverziu potenciálnych zákazníkov na platiacich, táto metóda má nízku mieru úspešnosti.

Najlepším spôsobom, ako zlepšiť konverzný pomer, je zamerať sa na vyladenie aspektov vašej stratégie poskytovania podpory zákazníkom. Skvelým príkladom je implementácia live chatu a poskytovanie podpory zákazníkom v reálnom čase.

Takéto malé vylepšenia môžu úplne zmeniť vaše úsilie o zlepšenie konverzného pomeru. Spoločnosti, ktoré uviedli, že sa zameriavajú na zlepšenie svojich služieb zákazníkom, v skutočnosti uviedli o 11% vyšší konverzný pomer ako spoločnosti, ktoré tak neurobili.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Definition of conversion rates

Čo je to konverzný pomer?

Váš konverzný pomer je percento návštevníkov na vašom webe, ktorí splnia požadovaný cieľ (napríklad si vytvoria skúšobné konto, prihlásia sa na odber newslettra alebo si zakúpia produkt či službu) z celkového počtu návštevníkov.

Aký je dobrý konverzný pomer?

Konverzný pomer sa líši v závislosti od odvetvia a obchodného modelu tej-ktorej spoločnosti, takže možno budete musieť urobiť menší prieskum, aby ste zistili, aká miera prevláda vo vašom podniku. Skvelým zdrojom je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Bežne je však dobrý konverzný pomer niekde medzi rozmedzím 2% až 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Ako je možné zlepšiť konverzný pomer?

Zvýšenie konverzného pomeru znamená, že väčšia časť návštevníkov vašich webových stránok vykoná zmysluplné a želané kroky, ktoré rozšíria vaše podnikanie. V konečnom dôsledku to môže predstavovať registráciu nového konta alebo uskutočnenie nákupu.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby a asistenciu pri prenose dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Prvé kroky ku zlepšeniu konverzného pomeru

Najlepším spôsobom, ako zlepšiť konverzný pomer, je prehodnotiť svoju aktuálnu ponuku. Ak vaši zákazníci nekupujú to, čo ponúkate, môže to znamenať, že produkty / služby, ktoré ponúkate sú buď príliš drahé, alebo neprinášajú dostatočnú hodnotu vášmu publiku.

Druhým krokom je optimalizácia vášho webu.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Prehodnoťte svoju aktuálnu ponuku

– Znížte cenovú reláciu

– Zlepšite funkcionalitu

– Ponúknite dodatočné benefity ako napríklad dopravu zdarma

– Vytvorte jednoducho neodolateľnú ponuku, ktorú vaši zákazníci zamilujú

Growing trend of increased productivity

Optimalizujte svoj web

– Vyskúšajte nové elementy A/B testovacou metódou

– Použite silné call-to-action (CTA) prvky

– Skontrolujte umiestnenie hlavičky a pozíciu tlačidiel / formulárov

– Uistite sa, že sa váš obsah na mobilných zariadeniach zobrazuje správne

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Ponúknite dodatočné informácie v každej interakcií

Okrem poskytovania rýchlych odpovedí zákazníkom je nesmierne dôležité vážiť si čas svojho zákazníka. Ak chcete získať priazeň svojich zákazníkov, uistite sa, že máte prehľad o ich minulých nákupoch a všetkých ich predchádzajúcich interakciách s vašou spoločnosťou, bez ohľadu na použitý kanál.

Ak budete pripravení a informovaní, budete schopní ohromiť svojich zákazníkov vždy, keď sa na vás obrátia so žiadosťou o podporu.

Stále máte problém s konverziami?

Stále máte problém s nízkymi konverznými mierami, vysokými mierami odchodov alebo vysokými mierami opustenia nákupného košíka? Ak ste odpovedali áno, vaši potenciálni zákazníci pravdepodobne zažívajú jeden z nasledujúcich problémov:

Podpora v reálnom čase Nedostatok podpory v reálnom čase

Tlačidlo Zavolajte nám online Žiadna podpora na mieste

Nákupný košík Zložitý proces pokladne

Neistota Nerozhodnosť

 

Still lacking good conversion rates

Všetko to súvisí so znížením úsilia zákazníkov

Vaši zákazníci sú vzdialení od konkurencie a jej alternatív len na jeden klik v Google vyhľadávači. Nedajte im dôvod, aby sa zatúlali a opustili vašu stránku.

Zjednodušte platobný proces

Nerobte proces platenia za produkty či služby zbytočne komplikovaným. Snažte sa znížiť počet krokov, ktorými si zákazníci musia prejsť. Takisto neklaďte zbytočné otázky alebo nevyžadujte registráciu pred samotným platením.

Poskytujte viackanálovú podporu

Poskytnite svojim zákazníkom niekoľko spôsobov, ako vás môžu kontaktovať, a poskytnite rýchlu podporu naprieč všetkými kanálmi. Využite bázy znalostí, zákaznícke portály a často kladené otázky pri ponúkaní možností samoobsluhy pomoci.

Komunikujte so zákazníkmi v reálnom čase

Pomôžte svojim zákazníkom v reálnom čase. Odpovedzte na všetky otázky, ktoré by mohli mať ohľadom vašich produktov, dopravy alebo doručenia, aby ste im pomohli s nákupným procesom.

Increase conversion rates with chat button

Zvýšte konverzný pomer jednoduchým tlačidlom

Výskum ukazuje, že pridanie tlačidla live chatu na vaše webové stránky môže zvýšiť konverzný pomer o 27%. V závislosti od odvetvia môže byť toto číslo oveľa vyššie. S minimálnymi nákladmi na implementáciu to je obrovská výhra.

Ponúknite možnosti samoobsluhy

Vaši zákazníci môžu mať otázky, na ktoré môžu nájsť odpoveď jednoduchým vyhľadávaním na vašom webe. Ak však nenájdu potrebné informácie, budú frustrovaní a sklamaní.

Poskytnite im dedikované miesto, napríklad zákaznícky portál, kde si môžu pozrieť odpovede na často kladené otázky (FAQ) o doprave, rozmeroch produktu, možnostiach reklamácie a ďalších. Tento typ podpory je veľmi cenný, pretože nevyžaduje od vašich agentov žiadne úsilie a je k dispozícii nepretržite.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Buďte proaktívny

Ak na svojom webe vidíte potenciálnych kupujúcich dlhšie ako pár minút, jednoznačne niečo hľadajú alebo si nie sú istí či majú nakúpiť práve u vás. Zmiernite starosti svojich zákazníkov proaktívnym pozvaním na chat, kde s vami môžu viesť konverzáciu.

Môžete im odpovedať na akékoľvek otázky týkajúce sa vašich výrobkov alebo ich nasmerovať správnym smerom.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Úroveň poskytovaných služieb sa odráža na kvalite vášho produktu

Mať skvelý produkt jednoducho nestačí. Zákazníci často opúšťajú značky, pretože úroveň služieb, ktoré dostávajú, jednoducho nie je dosť dobrá. Zákazníci sa jednoducho chcú cítiť docenení. Preto, aby ste predišli zmenám a zvýšili konverzný pomer, je dôležité vytvoriť vo vašom podnikaní kultúru zameranú na zákazníka.

86% zákazníkov je ochotných zaplatiť viac za lepšie služby.

Zákazníci, ktorí dostávajú dobrý zákaznícky servis, majú väčšiu pravdepodobnosť, že odporučia značku a jej produkty alebo služby ostatným.

Čím spokojnejší sú zákazníci s vašou službou a produktom, tým viac nakupujú.

Zákazníci, ktorí majú zlé skúsenosti so službami, majú o 50% vyššiu pravdepodobnosť, že ich budú zdieľať online s ostatnými.

Emailové tiketovanie

S LiveAgentom budú vaše e-maily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a správy z iných kanálov zhromaždené v jednej univerzálnej schránke.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Tvorca bázy znalostí

LiveAgent vám umožňuje vytvárať viaceré interné a externé bázy znalostí doplnené o často kladené otázky, fóra, články a návrhy.

Hlasové a videohovory

Vybudujte si virtuálne call centrum ako súčasť svojho multikanálového riešenia technickej podpory. LiveAgent centralizuje hovory z vášho webu alebo pevnej linky do jedného miesta.

Voice and video calls supported

Dôvody, prečo si spoločnosti vyberajú LiveAgent

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman
Social medias integrated into the help desk software

Integrácia so sociálnymi sieťami

Integrujte svoje obľúbené profily na sociálnych sieťach do služby LiveAgent a odpovedajte na komentáre k vašim príspevkom, súkromným správam alebo tweetom priamo z vášho účtu LiveAgent. Eliminujte potrebu sledovať a starať sa o viac účtov na niekoľkých portáloch a integrujte ich do LiveAgenta. Medzi siete, ktoré možno integrovať patrí Facebook, Twitter, Instagram a Viber, aby bol zákaznícky servis čo najplynulejší, najrýchlejší a najefektívnejší.

Prehľad o analytike a reportoch

Získajte prehľad o vašom oddelení zákazníckej podpory, službách, ktoré poskytujete, a spokojnosti vašich zákazníkov. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou, a sledujte, ako sú spokojní. Zamerajte sa na dáta, zistite priestory na zlepšenie a rozvíjajte svoje silné stránky. Prineste do vašej spoločnosti trochu zábavy povolením funkcií gamifikácie. 

Viac informácií o prehľade analytiky
Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Zákaznícky portál

Vytvorte zákaznícke portály, aby vaši zákazníci mali centralizovanú oblasť na úpravy svojich kontaktných informácií, vytváranie platieb a odosielanie tiketov. Budovanie komplexného zákazníckeho portálu môže znížiť nápor tiketov a tiež vám pomôcť poskytovať zákaznícke služby 24/7/365, aj keď sú vaši agenti offline. Začnite vytvorením bázy znalostí, zahrňte často kladené otázky, fóra a na konci pridajte widget pre spätnú väzbu a návrhy. Všetko je možné úplne prispôsobiť, aby zodpovedalo vašim predstavám o brandingu a dizajne.

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer ceny k hodnote? Bezkonkurenčný.

LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, ktorý vám môže pomôcť zlepšiť zákaznícky servis a zároveň zvýšiť mieru konverzie. Náš softvér je cenovo konkurenčný a vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré ponúka, je to výhodná kúpa. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

30-dňová skúšobná verzia
Nie je potrebná kreditná karta
a mnoho ďalších
$15 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyZvýšte konverzný pomer
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Partnerský program LiveAgent ponúka reporty v reálnom čase o vašom predaji, návštevnosti, zostatku na účte a celkovej výkonnosti. Pripojte sa k nášmu partnerskému programu ešte dnes.

Vitajte v našom partnerskom programe!

Partnerský program LiveAgent ponúka reporty v reálnom čase o vašom predaji, návštevnosti, zostatku na účte a celkovej výkonnosti. Pripojte sa k nášmu partnerskému programu ešte dnes.

Vložte vložené obrázky do tela svojich tiketov pomocou funkcie LiveAgent - Kopírovať a prilepiť. Prečítajte si o tom v článku a sledujte naše video.

Kopírovať a prilepiť obrázky

LiveAgent ponúka funkciu kopírovania a prilepovania obrázkov priamo do tiketov cez HTML editor, čím oživíte svoju komunikáciu. Vyskúšajte zdarma bez nutnosti kreditnej karty a poskytnite lepší zákaznícky servis s dôveryhodným softvérom, ktorý si získal vysoké hodnotenia. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu ešte dnes!

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x