Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Nie sú vaši agenti podpory schopní včas a promptne odpovedať na podnety zákazníkov? So správnym help desk softvérom môžete rapídne zvýšiť rýchlosť odpovedania svojho oddelenia zákazníckeho servisu.

Vďaka pokročilým funkciám a dostupným integráciám, ako sú napríklad časové pravidlá, možnosti automatizácie, zabudovaný live chat a CRM systém, môžete prekonať priepasť medzi poskytovanou službou a službou, ktorú zákazníci očakávajú.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Ako rýchlo by ste mali odpovedať?

Ideálne rýchlosti odpovedania sa líšia od použitého komunikačného kanálu a takisto závisia aj od odvetvia. Mali by ste sa však zamerať na to, aby ste zákazníkovi odpovedali čo najskôr. Priemerný zákazník očakáva odpoveď:

Email received in inbox E-mail: 15min – 1 h

Live chat: 2 min 40 sek

Call center Call centrum: 20 sek – 5 min

Sociálne siete: 1 hr

Dostávate od zákazníkov príliš veľa podnetov?

Zvyšovanie rýchlostí odpovedania môže byť ťažké, najmä ak máte každý deň vysoký objem prichádzajúcich podnetov od zákazníkov. Najlepšie riešenie?

Help desk softvér, ktorý zjednodušuje a organizuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov podľa dôležitosti a kanálu. Podnety z viacerých kanálov (e-mail, live chat, sociálne siete, call centrum či zákaznícky portál) budú centralizované v jednej univerzálnej schránke, ku ktorej majú zabezpečený prístup všetci členovia vášho tímu zákazníckej podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Prečo by ste sa mali snažiť odpovedať čo najrýchlejšie?

3 stars feedback

Vyššia spokojnosť zákazníkov

66% zákazníkov uvádza, že najlepšie, čo môže podnik urobiť, je rešpektovať ich čas. Urobte to tak, že svojim zákazníkom odpoviete rýchlo, bez ohľadu na použitý kanál.

Focus on retention

Pomoc pri udržiavaní zákazníkov

Rýchle odpovede na otázky zákazníkov rýchlo a rapídne zvyšujú mieru ich vernosti vašej značke a spoločnosti. Nedajte svojim zákazníkom príležitosť zvážiť vašu konkurenciu, jednoducho preto, že ste príliš pomalý.

Growing trend of increased productivity

Zvýšené príjmy a predaj

Rýchle reakcie v reálnom čase zlepšujú tržby a zvyšujú objem predaja. 79% firiem uviedlo, že implementácia live chatu mala za následok zvýšenie vernosti zákazníkov, predaja a výnosov.

Improved trust and loyalty of customers

Posilnená dôvera a lojalita

Rýchle reagovanie na otázky zákazníkov a ich podnety posilňuje dôveru a lojalitu, čo vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti.

Lightning fast responses

Perfektný nástroj na zvýšenie rýchlostí odozvy

Sledujte cestu riešenia problémov zákazníka naprieč rôznymi kanálmi a zostaňte pritom v rovnakom vlákne.

Ušetrite svojim agentom až 15 hodín práce každý týždeň tým, že nebudú musieť vyhľadávať informácie o zákazníkoch a komunikáciu z minulosti v rôznych systémoch.

Konvertujte návštevníkov na platiacich zákazníkov

LiveAgent sa môže pochváliť najrýchlejším chatovacím widetom na trhu. Chatujte so svojimi zákazníkmi v reálnom čase, využite pred-chatové formuláre, offline formuláre či sledujte, čo vaši zákazníci píšu v reálnom čase ešte pred odoslaním správy.

S LiveAgentom je zvýšenie rýchlosti odpovedania úplne jednoduché.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žiadne prepínanie medzi aplikáciami

Všetky zmienky, komentáre a správy z Facebooku, Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu sú automaticky konvertované na tikety, ktoré môžete nájsť a spracovať v univerzálnej schránke.

Chcete zvýšiť rýchlosť odpovedania? S LiveAgentom to je malina!

Viac informácií
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Ďalšie funkcie, na ktoré sa môžete tešiť

Gear - icon

Automatizácia a pravidlá

Automaticky priraďte tikety príslušným agentom a oddeleniam. Využite pripravené odpovede, ťaháky, časové pravidlá a pravidlá SLA.

Manager - icon

Zabudovaný CRM systém

Pristupujte a upravujte všetky informácie o zákazníkoch jediným kliknutím, a to všetko pri súčasnom reagovaní na podnety zákazníkov v reálnom čase.

Call center - icon

Interné chaty a hovory

Neviete ako ďalej? Zavolajte alebo chatujte so svojimi kolegami priamo v LiveAgentovi. Nie sú potrebné žiadne externé aplikácie, ktoré by celý proces iba komplikovali.

Integrations pricing-icon

100+ integrácií

LiveAgent je možné integrovať s viac ako 100 rôznymi aplikáciami, medzi ktorými nájdete Braintree, Shopify alebo Mailchimp, čo eliminuje potrebu prepínania medzi rôznymi softvérmi.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny help desk softvér za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu ešte dnes a otestujte všetky dostupné funkcie.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyZvýšte rýchlosť odpovedania
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

LiveAgent – jednoduchý nástroj pre excelentnú zákaznícku podporu. Vyskúšajte 30-dňovú bezplatnú verziu bez nutnosti kreditnej karty!"

LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Use case scenarios

LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcie

Objavte všetky funkcie LiveAgent – komplexného softvéru zákazníckej podpory. Zlepšite efektivitu a skúste bezplatne!

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x